Er geldt een clean desk policy. We werken in een flexibele omgeving qua werkplekken. Zorg dat je bureau leeg is als je vertrekt.
Niet eten achter je werkplek.
Niets in de vensterbanken leggen.
In het gehele pand tot 7,5 meter buiten de gevel geldt een rookverbod.
Er zullen lockers aanwezig zijn om persoonlijke spullen in op te bergen. Hiervan kun je gebruikmaken op de dagen als je op kantoor bent.
Op iedere verdieping is een pantry aanwezig met koffie, thee en watervoorziening. (geen eigen waterkokers, of koelkasten).
Hybride werken is de norm.
Dit betekent:
5 dagen - 3 dagen kantoor en 2 dagen thuis
4 dagen - 2 dagen kantoor en 2 dagen thuis
3 dagen - 2 dagen kantoor en 1 dag thuis
Het kantoor is zonder pas toegankelijk van 07:30 uur tot 18:30 uur. Buiten deze tijden is een toegangspas noodzakelijk.
De receptie wordt elke werkdag bemand van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Een pas is noodzakelijk voor toegang tot de loopdeur voor fietsen en scooters.